Ułatwienia dostępu

Bank Spółdzielczy w Garwolinie

 ul. Kościuszki 24, Garwolin |  tel. centrala 25 682 27 97 |  sekretariat@bsgarwolin.com.pl

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. Klient ma prawo złożyć reklamację.

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank lub wykonywanej przez Bank działalności niestanowiących reklamacji, Klient ma prawo złożyć skargę.

Każda reklamacja lub skarga rozpatrywana jest rzetelnie, wnikliwie i bezzwłocznie, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (informacja_dla_klienta_28062025.pdf)informacja_dla_klienta_28062025.pdf
Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji oraz skarg w Banku Spółdzielczym w Garwolinie323 kB2025-06-26 09:01
Pobierz plik (formularz_reklamacji_28062025.pdf)formularz_reklamacji_28062025.pdf
Formularz zgłoszenia reklamacji 305 kB2025-06-26 09:00
Pobierz plik (formularz_skargi_28062025.pdf)formularz_skargi_28062025.pdf
Formularz zgłoszenia skargi278 kB2025-06-26 08:59

Bank Spółdzielczy w Garwolinie, 08-400 Garwolin ul. Kościuszki 24, akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Lublin Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000088240, Numer NIP : 826-00-05-889, Numer REGON: 000508112, KOD SWIFT: POLUPLPR

Copyright © Bank Spółdzielczy w Garwolinie | Wykonanie DK MEDIA

logowanie inter bank3

Informacja o ciasteczkach

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.